Sok érdekes reklám van. Például engem nagyon érdekelne, hogy a rendszeresen Persilt használó tíz háziasszony közül miért csak kilenc ajánlja a Persilt, illetve a tizedik, aki nem ajánlja, az miért használja rendszeresen? Vagy érdekelne az, hogy hogyan mérik, hogy egy szempilla tizenkétszer sűrűbb, mint általában… Ránézésre vagy körberajzolással?

Aztán elárulja-e valaki, hogy Emese, aki az ország legdebilebb nője – minden bizonnyal a legdebilebb bank, a Budapest Bank reklámjában- miként juthat be a bankfiókba orvosi kíséret nélkül. Emellett az anyja miért kíséri el, ahelyett, hogy megtagadná vagy legalábbis rálőne egy sörétes puskával?

De a legidegesítőbb a legújabb Coca Cola reklám szélesszájú kisbékája, aki biciklin kerekezve, fejhangon elénekli, hogy miért jó az élet. Aki ezek után nem lesz Pepsi-rajongó, annak valami baj van a padláson. Én személy szerint ilyenkor átkapcsolok egy másik csatornára. Még Zoltán is jobban bejön…

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás