Kis bizarr metrótörténetünk újabb szakaszába lépett. Ahogy a hírekben hallom, akár rendőri segítséggel is leállíthatják az engedély nélkül fúró pajzsokat, amik az elmúlt napokban 10 métert haladtak előre.

A minap arról beszélgettünk Ficsor Zolival a Szefantoron, hogy a magyar hivatlok mennyire zseniálisan dolgoznak az ország tönkretételén. Zoli mesélte, hogy egy kisebb üzem felállításához kellett pár egymásra épülő engedély. A befektető jött, és minden hivataltól megkapta az engedélyt az előírt 60 napon belül sorban – úgy az 57-59. nap tájékán. Mire azonban megérkeztek az engedélyek, a befektető pénze elúszott, mivel a banknak törleszteni kellett, az üzem pedig állt.

A hivatalnokot az állam fizeti, nem? Valmilyen váltószakasz-engedély kell, ha jól emlékszem, ami a metróépítő szerint felesleges, a hivatal szerint nem az. Nos, nyilván az 59. napon megérkezik az „igen”, addig meg mindenki malmozik, pénz az ablakban.

Már csak az kéne, hogy egy Duna-menti (sötét)zöld egyesület megvétózza a fúrást a Duna alatt, mondván: veszélyezteti a folyó természetes élővilágát. Azaz a Margit szigetről a lábukat a vízbe lógató túristákat.

Vajon lesz a városnak négyes metrója, mielőtt a lélekszáma eléri a hárommilliót? Vagy megduplázódnak a kocsik? Vagy az unokám megkapja a személyijét?

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás