Hát asszem értem a jelentését a legutóbbi coca-cola reklámnak, amikor két tőből kitépett nyelv beszélget egy kioperált szemmel. A CC Zérót reklámozzák. Zéró, azaz nulla, azaz semmi. Kábé ennyi ízlése és esze volt annak a mintegy hatezer embernek, aki részt vett a reklám kitalálásában, elfogadásában, elkészítésében és utólagos elfogadásában.

Akkor már inkább a CC-Bícs érzés.

Ja, és ennél már csak az a ződgomba volt undoríttóbb, ami letépte a lábujjkörmét az embernek.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás